У системі підготовки вчителя важливе місце належить педагогічній практиці. Вона є зв’язуючою ланкою між теоретичним навчанням майбутніх вчителів та їх самостійною роботою у освітніх закладах, надає досвід педагогічної діяльності.

Студенти 41-ПО групи факультету початкової освіти, проходили педагогічну практику на робочому місці вчителя, яка тривала 6 тижнів (з 2 вересня по 13 жовтня 2019 року) на базі Глухівської ЗОШ I-III ступенів №3, Глухівського ліцею-інтернату з посиленою військово-фізичною підготовкою; Верхньосироватської спеціалізованої школаи І-ІІІ ступенів; Гринівського НВК: ЗОШ I-III ступенів; Семенівської гімназіїї №2; Копитівського НВК I-III ступенів; Волинківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів; Сумської ЗОШ І-ІІІ ступенів №15; Московськобобрицької загальноосвітньої школа І-ІІІ ступенів.

Метою практики було: відпрацювання студентами сучасних методів і форм організації навчально-виховного процесу в освітніх закладах різних типів і рівнів; формування у них на базі здобутих в університеті знань професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних для професійної діяльності умовах.

Основними завданнями педагогічної практики на робочому місці вчителя початкових класів були:

  • ознайомлення із сучасним станом навчально-виховної роботи в школах, провідним педагогічним досвідом;
  • поглиблення і закріплення теоретичних знань, здобутих в університеті, застосування цих знань на практиці в навчально-виховній роботі з учнями;
  • проведення навчально-виховної роботи з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей дітей;
  • підготовка студентів до проведення різного типу стандартних і нестандартних уроків із застосуванням методів, які активізують пізнавальну діяльність учнів.

Перший тиждень практики був присвячений першим дням дитини у школі, студенти-практиканти були закріплені за першими класами, де вчилися працювати за програмою НУШ. Протягом останніх п’яти тижнів майбутні вчителі були закріплені за конкретними класами (з 2 по 4). Вони складали конспекти, проводили всі уроки, виховні заходи тощо.

Під час проходження практики, студенти також готували наочний матеріал, робили поробки на уроки з трудового навчання та малюнки на уроки з образотворчого мистецтва, які були презентовані на захисті практики.

Творчий захист практики пройшов 29 жовтня. Він супроводжувався презентацією, відеофрагментами проведених уроків та веселою фізкультхвилинкою для усіх присутніх на тему педагогічної практики. Цікавинкою захисту став вайн «Очікування?реальність», де студенти показали у гумористичній формі поділилися своїми враженнями від практики. Викладачі?методисти та групові керівники проаналізували здану документацію. Вказали на недоліки та відмітили найкращих та найвідповідальніших студентів.

Якщо в народі кажуть, що письменник живе у своїх творах, скульптор – у створених ним шедеврах, то вчитель – живе у думкам і справах своїх учнів. Тому кожна людина з почуттям великої вдячності згадує свою школу і рідних вчителів все своє життя, адже у кожному прожитому дні, і на практиці студентів 41-ПО групи, було щось неповторне, незабутнє, таке, що залишиться на все життя.

Автор : joomla блоги