sex stories antalya escort Crippled old guy fucks sexy young brunette nurse Ebony wants sex with students indian Hot Desi Bhabhi Fucked And Pussy Drilled Hard By Hubby Home Video With Face Fix – Wowmoyback Free xxx juvenile porn clips PURE XXX FILMS Riding my Stepdad
Мотиваційний лист
Орієнтовна структура мотиваційного листа
Мотиваційний лист вступника до Глухівського НПУ ім. О. Довженка має містити такі розділи:
- вступ;
- мета вступу до Глухівського НПУ ім. О. Довженка за обраною спеціальністю (освітньою програмою);
- план досягнення цілей чи професійного розвитку і як навчання в Глухівському НПУ ім. О. Довженка за обраною спеціальністю (освітньою програмою) допоможе у досягненні цілей?;
- якими якостями Ви володієте?;
- що плануєте розвивати в собі?;
- який внесок зможете зробити в розвиток університету, свого регіону, країни?;
- висновок.
Мотиваційний лист особисто підписується вступником.
Вимоги до оформлення мотиваційного листа:
- рекомендований обсяг мотиваційного листа – 1-2 сторінки формату А4;
- мотиваційний лист виконується в текстовому редакторі Microsoft Word (розширення .rtf, .doc або .docx), шрифт – Times New Roman, розмір шрифту – 14, міжрядковий інтервал – 1 / 1,5, абзацний відступ – 1 см;
- вирівнювання тексту – по ширині, усі поля по два сантиметри.
Порядок подання мотиваційного листа
Подання мотиваційного листа до Глухівського НПУ ім. О. Довженка може здійснюватись шляхом (пункт 10.1 розділу Х Правил прийому):
- особисто до приймальної комісії;
- надіслати поштою на адресу приймальної комісії;
- надіслати скановану копію на електронну адресу приймальної комісії Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
Адреса приймальної комісії університету: Сумська обл., м. Глухів, вул. Києва-Московська, 24, корпус №4, ауд. №411.
Критерії оцінювання мотиваційного листа
Рівні |
Бали |
Критерії оцінювання мотиваційного листа |
Низький |
100 – 133 |
Мотивація: вступник не вмотивований або демонструє посередню мотивацію до навчання; не розуміє професійних особливостей обраного фаху; цілі власної освітньої діяльності відсутні, вступник не бачить її практичну значущість. Основними мотивами, наявними у вступника, є територіальне розташування ЗВО (за місцем проживання) і вплив рідних людей. Структура: є порушення логічності, цілісності, послідовності й несуперечливості розвитку думки. Аргументованість: наведені аргументи не є доречними або мало переконливі. Грамотність: кількість орфографічних і пунктуаційних помилок перевищує 5 – 6, лексичних, граматичних і стилістичних – 7. Оригінальність: текст мотиваційного листа відзначається малою оригінальністю, насичений мовними штампами, що збільшують його обсяг. Технічне оформлення: низька якість технічного оформлення листа. |
Середній |
134 – 175 |
Мотивація: Вступник окреслює мотиви вибору професії, зазначає інтерес до неї, що має прояв у: загальній мотивації; науково-пізнавальних мотивах; мотивах суспільної значущості професії; наслідуванні; усвідомленні перспективності обраної професії; навчальному й позакласному інтересах; бажанні бути корисним. Вступник самостійно ставить цілі власної освітньої діяльності, але не повною мірою може окреслити, як знання та навички, здобуті під час навчання, допоможуть йому реалізувати кар’єрні плани. Структура: є некритичні порушення логічності, цілісності, послідовності чи несуперечливості розвитку думки. Аргументованість: Аргументи переконливі, однак дублюються. Грамотність: кількість орфографічних і пунктуаційних помилок не перевищує 2 – 4, лексичних, граматичних і стилістичних – 4 – 6. Оригінальність: текст мотиваційного листа відзначається посередньою оригінальністю: поруч із мовними штампами, що збільшують обсяг тексту, зустрічаються оригінальні висловлювання. Технічне оформлення: є відхилення від технічного оформлення. |
Високий |
176 –200 |
Мотивація: Вступник чітко окреслює мотиви вибору професії, зазначає активний інтерес до цієї професії, що має прояв у: загальній мотивації; романтиці професії; науково-пізнавальних мотивах; мотивах суспільної значущості професії; наслідуванні; усвідомленні перспективності обраної професії; навчальному й позакласному інтересах; бажанні бути корисним країні. Вступник чітко окреслює цілі та очікувані результати власної освітньої діяльності; обґрунтовує доцільність вивчення матеріалу для власної життєдіяльності з відповідною оцінкою значущості знань; може пояснити, як навчання на обраній освітній програмі допоможе його професійній реалізації. Структура: Чітка логіка і послідовність викладу думок. Аргументованість: Аргументи доречні й переконливі. Грамотність: кількість орфографічних і пунктуаційних помилок не перевищує 1, лексичних, граматичних і стилістичних – 1 – 3. Оригінальність: текст мотиваційного листа відзначається оригінальністю думок. Технічне оформлення: вимоги дотримано. |