Мотиваційний лист
Орієнтовна структура мотиваційного листа
Мотиваційний лист вступника до Глухівського НПУ ім. О. Довженка має містити такі розділи:
- вступ;
- мета вступу до Глухівського НПУ ім. О. Довженка за обраною спеціальність (освітню програму);
- план досягнення цілей чи професійного розвитку і як навчання в Глухівському НПУ ім. О. Довженка за обраною спеціальністю (освітньою програмою)
- що Вам допоможе у досягненні цілей?;
- якими якостями Ви володієте?;
- що плануєте розвивати у собі?;
- який внесок зможете зробити в розвиток університету, чи свого регіону, чи країни?;
- висновок.
Мотиваційний лист особисто підписується вступником.
Вимоги до оформлення мотиваційного листа:
- рекомендований обсяг мотиваційного листа – 1-2 сторінки формату А4;
- мотиваційний лист виконується в текстовому редакторі Microsoft Word (розширення .rtf, .doc або .docx), шрифт – Times New Roman, розмір шрифту – 14, міжрядковий інтервал – 1 / 1,5, абзацний відступ – 1 см;
- вирівнювання тексту – по ширині, усі поля по два сантиметри.
Порядок подання мотиваційного листа
Подання мотиваційного листа до Глухівського НПУ ім. О. Довженка може здійснюватись шляхом (пункт 10.1 розділу Х Правил прийому):
- особисто до приймальної комісії;
- надіслати поштою на адресу приймальної комісії;
- надіслати скановану копію на електронну адресу приймальної комісії Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
Адреса приймальної комісії університету: Сумська обл., м. Глухів, вул. Києва-Московська, 24, корпус №4, ауд. №411.
Критерії оцінювання мотиваційного листа
Рівні |
Бали |
Критерії оцінювання мотиваційного листа |
Низький |
100 – 133 |
Мотивація: вступник не вмотивований або демонструє посередню мотивацію до навчання; не розуміє професійних особливостей обраного фаху; цілі власної освітньої діяльності відсутні, вступник не бачить її практичну значущість. Основними мотивами, наявними у вступника, є територіальне розташування ЗВО (за місцем проживання) і вплив рідних людей. Структура: є порушення логічності, цілісності, послідовності й несуперечливості розвитку думки. Аргументованість: наведені аргументи не є доречними або мало переконливі. Грамотність: кількість орфографічних і пунктуаційних помилок перевищує 5 – 6, лексичних, граматичних і стилістичних – 7. Оригінальність: текст мотиваційного листа відзначається малою оригінальністю, насичений мовними штампами, що збільшують його обсяг. Технічне оформлення: низька якість технічного оформлення листа. |
Середній |
134 – 175 |
Мотивація: Вступник окреслює мотиви вибору професії, зазначає інтерес до неї, що має прояв у: загальній мотивації; науково-пізнавальних мотивах; мотивах суспільної значущості професії; наслідуванні; усвідомленні перспективності обраної професії; навчальному й позакласному інтересах; бажанні бути корисним. Вступник самостійно ставить цілі власної освітньої діяльності, але не повною мірою може окреслити, як знання та навички, здобуті під час навчання, допоможуть йому реалізувати кар’єрні плани. Структура: є некритичні порушення логічності, цілісності, послідовності чи несуперечливості розвитку думки. Аргументованість: Аргументи переконливі, однак дублюються. Грамотність: кількість орфографічних і пунктуаційних помилок не перевищує 2 – 4, лексичних, граматичних і стилістичних – 4 – 6. Оригінальність: текст мотиваційного листа відзначається посередньою оригінальністю: поруч із мовними штампами, що збільшують обсяг тексту, зустрічаються оригінальні висловлювання. Технічне оформлення: є відхилення від технічного оформлення. |
Високий |
176 –200 |
Мотивація: Вступник чітко окреслює мотиви вибору професії, зазначає активний інтерес до цієї професії, що має прояв у: загальній мотивації; романтиці професії; науково-пізнавальних мотивах; мотивах суспільної значущості професії; наслідуванні; усвідомленні перспективності обраної професії; навчальному й позакласному інтересах; бажанні бути корисним країні. Вступник чітко окреслює цілі та очікувані результати власної освітньої діяльності; обґрунтовує доцільність вивчення матеріалу для власної життєдіяльності з відповідною оцінкою значущості знань; може пояснити, як навчання на обраній освітній програмі допоможе його професійній реалізації. Структура: Чітка логіка і послідовність викладу думок. Аргументованість: Аргументи доречні й переконливі. Грамотність: кількість орфографічних і пунктуаційних помилок не перевищує 1, лексичних, граматичних і стилістичних – 1 – 3. Оригінальність: текст мотиваційного листа відзначається оригінальністю думок. Технічне оформлення: вимоги дотримано. |