Педагогічна практика мабуть найважливіший момент всього навчального процесу за 4 роки. Мабуть вперше за термін навчання на нас була покладена така відповідальність. Адже цього разу ми мали не працювати з теорією, а використовувати її на практиці.

Ми проходили практику в Глухівських загальноосвітніх школах I-III ступенів №1 №3 та №6  Глухівської міської ради. І праця з вчителями та викладачами була для нас знайомою, а от працювати з дітьми на уроках нам ще не доводилось. Фактично період практики це випробування власних сил та досвіду. Час остаточно визначитись чи є професія вчителя покликом твоєї душі . Метою педагогічної практики було формування у практикантів позитивного ставлення до професії вчителя, удосконалення практично значущих умінь і навичок у проведенні навчально-виховної і позакласної роботи, розвиток у майбутніх учителів професійних якостей і психологічних умінь.  Перед нами стояли такі завдання: поглиблення і закріплення теоретичних знань, отриманих в процесі навчання з математики, їх практичне застосування в навчально-виховній роботі з учнями; організація навчальної діяльності учнів на уроці; ознайомлення студентів з роботою класного керівника, з різними організаціями і об'єднаннями учнів, що діють в рамках школи.

11.04.2019.1

Учні нового покоління мають особливість. Вільний доступ до інтернету дає їм доступ до будь-якої інформації. Їх нелегко здивувати, і як наслідок зацікавити. Тому нам потрібно було ретельно готуватись до кожного уроку, не лише досконало володіти навчальним матеріалом , а і приділяти значну увагу засобам наочності та методам зацікавлення учнів. Вся наша робота будувалась на спілкуванні з колективом. Тут ми вкотре зрозуміли важливість і складність роботи вчителя , розв’язуючи іноді непрості ситуації або конфлікти в дитячому колективі. Індивідуальність кожного учня, найцікавіша і найскладніша частина роботи  , ми мали знайти підхід до кожного, навчати і виховувати. Все це ще й було сповнене відповідальністю за свою поведінку. Вчитель - приклад для класу, ми мали виглядати бездоганно , розмовляти витончено, бути справедливими і неупередженими.

В цілому за цей термін ми отримали  не лише необхідний досвід роботи вчителя а й розуміння важливості, складнощів, та переваг нашої професії. Після практики кожен з нам впевнено може сказати чи є професія вчителя його покликанням.

11.04.2019.2

Автор : joomla блоги