Важливу роль у професійному становленні майбутнього вихователя мають практичні навички. Саме тому важко переоцінити роль і значення методичної практики в ДНЗ для формування фахової майстерності.

1Під час практики студент може визначитися наскільки правильно він обрав для себе сферу діяльності, переконатися, наскільки важливе місце в його житті займає обрана професія, з’ясувати ступінь співвідношення особистісних якостей з професією вихователя.

Студенти 32 та 33 – ДО груп проходили методичну практику в ДНЗ з 17.10. по 6.11.16 року. У дитячому навчальному закладі було створено всі умови для проходження практики. Всі вихователі мають високу фахову підготовку. Протягом усього перебування в дитячих садках ми мали змогу отримувати консультації від вихователів, методистів, завідувачів ДНЗ та групових керівників.
2Під час практики кожен студент провів 6 залікових заходів, також здійснював наукове дослідження з психології.

Практика у ДНЗ допомогла виробити та удосконалити багато практичних умінь і навичок, ми поглибили, закріпили знан¬ня з фахових дисциплін, поуправлялися в проведенні тематичних, традиційних, інтегрованих та комплексних занять, режимних процесів, трудової діяльності, фізкультурно-оздоровчої роботи.

Цікавим моментом практики стало проведення розваги для дітей. «Ляльковий театр «У казковому лісі», викликав у них різні емоції – радість за лисичку, яка стала чесною та ввічливою, співчуття до вовка, який залишився без друзів, але після підведення підсумку та неймовірного перетворення звірів із злих в добрі, діти всі разом заспівали пісеньку про дружбу. 

3

«Вихователь – це особа, яка за дорученням народу має повсякденний доступ до найдорожчого народного багатства – душі, розуму, думок, почуттів дітей. Вихователь творить найбільше багатство суспільства – людину», говорив В.О.Сухомлинський. Ми пишаємось тим, що змогли доторкнутися до дитячих сердець».

Діти є активним рушієм позитивних змін та генератором чудових ідей, вони – наше майбутнє. Піклуватися про них, любити їх – головне завдання кожного вихователя. Методична практика дала нам можливість не тільки поділитися з дітьми знаннями, уміннями, навичками, а й навчитись у них бути добрими, чесними, щирими.

Автор : joomla блоги