width=

Намагаючись бути взірцями педагогічної справи, йдучи слідами великого А. С. Макаренка, котрий наголошував, що «виховує все: люди, речі, явища, але перш за все, люди… батьки і педагоги», магістранти факультету філології та історії протягом 6 осінніх тижнів проходили практику на місці викладачів ВНЗ.

Головним завданням, поставленим груповим керівником Зайцевою О. М., було удосконалення професійної компетенції у процесі навчально-виховної роботи зі студентами I-IV курсів ГНПУ імені О. Довженка, Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу ім. І. Я. Франка та Барського гуманітарно-педагогічного коледжу ім. М.Грушевського.

Магістранти 61-2У групи мали можливість ознайомитися із діяльністю навчального та наукового відділів навчальних закладів, основними законами України, на які вони посилаються, документацією та внутрішніми розпорядками в цілому. Одним із головних етапів стала робота над кафедральною системою роботи та її структурою, дослідження правил і положень, за якими вона існує.

У процесі педагогічної практики магістри також виступили в ролі кураторів і викладачів окремих дисциплін, зокрема, мовного та літературного спрямування, під керівництвом Кузнєцової Г. П., Цінько С. В., Клейменової Т. В., Дятленко Т. І., Земки О. І., Гоголь Н. В. Кожен студент мав можливість проаналізувати не тільки роботу молодшого покоління, підготовленість до занять, ерудицію і творчі здібності, психологічні особливості груп (під кер. Носової І. Є.), а й власне ставлення до роботи на практичних і лекційних заняттях.

BUClBWSJn6s

Висновувавши, доречно зауважити, що у ВНЗ не вистачає «днів обміну», протягом яких не тільки магістри, а кожен міг опинитися на місці викладача. Можливо, це б змінило ставлення сучасної молоді до навчання, сприяло більш плідній співпраці.

Вдалою була організація і проведення заходу до Дня вчителя із залученням студентів I-IV курсів ФФІ, на якому не тільки викладачі та ветерани педагогічної праці, письменники Глухівщини, а й студенти отримали велике задоволення від побаченого та почутого.

61-2У група мала можливість висвітлити творчі здібності не тільки під час проведення занять, а й під час розробки кафедрального стенду, присвяченого діяльності «світочів української методики».

Отже, практика стала ключовим моментом у дослідженні роботи найстарішого педагогічного навчального закладу України з погляду його працівника. Для когось робота із молоддю була важчою за роботу зі школярами. Проте це чудова можливість прожити почуттями остаточного «виліплення з глини науки» особистості, котра через деякий час вийде у дорослий, часто тяжкий, світ, вдихнути в цих студентів частину власного життєвого досвіду.

Автор : joomla блоги