профорієнтація2018

Молодіжний центр виховного відділу університету спільно з деканами факультетів розширюють межі рекламної кампанії для вступників. Результат профорієнтаційної роботи стає ефективнішим, якщо між представниками університету і майбутніми студентами відбувається безпосереднє спілкування.

Зручна форма надання потрібної інформації – це концертна програма, що включає в себе художню презентацію спеціальностей та напрямків позанавчальної роботи в університеті. Розважальний елемент робити – це своєрідна арт-пара, яка є екскурсом по всім напрямам всебічного розвитку молоді в університеті. Художні номери від талановитих студентів, відеозвіти традиційних заходів Молодіжного центру, презентація індивідуальних студентських досягнень як приклад перспективи розвивати свої навчальні та творчі здібності – це те, що на емоційному рівні демонструє переваги навчатися в нашому університеті, розглядати навчальний курс в ГНПУ як майданчик для повної самореалізації. Відповідальний секретар приймальної комісії Земка О. І. роз’яснює правила прийому до університету та особливості вступної кампанії. Вступники можуть отримати консультацію безпосередньо у представників факультетів. Традиція робити виїзні адаптовані концерти МЦ ГНПУ вже 5-й рік популяризує бренд університету серед молоді Сумської області. У цьому році творча команда викладачів і студентів відвідали Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж імені І.Я. Франка, Сумське вище професійне училище будівництва і дизайну, Путивльський педагогічний коледж ім. С.В. Руднєва. Коли молодь звертається до молоді – чекайте на щирість і товариськість. Сподіваємось, що проведена робота знайде відгук у свідомому виборі майбутньої професії серед випускників 2018 року.

Виховний відділ

Автор : joomla блоги