sex stories Crippled old guy fucks sexy young brunette nurse Ebony wants sex with students indian Hot Desi Bhabhi Fucked And Pussy Drilled Hard By Hubby Home Video With Face Fix – Wowmoyback Free xxx juvenile porn clips PURE XXX FILMS Riding my Stepdad Sexy telugu vadhina pooku fucking video on Xvideos tv Martins Mrs 1st ever 3 some xxx Beautiful Punjabi hot pussy girl rides on his boy friends dick late night by Xvideos
Одиночні статті
Наказ №161 від 13.05.2021 Про розрахунок індикативної собівартості
Наказ № 84 від 22.03.2021 Про індексацію оплати за навчання
Наказ №197 від 17.08.2020 "Про оплату за проживання у гуртожитках Глухівського НПУ ім. О. Довженка"
Наказ № 102 від 30.03.2020 Про встановлення вартості сплати за надання освітніх послуг та термінів оплати аспірантів та докторантів, зарахованих на навчання на 2020-2021 н.р.
Наказ № 68 від 18.02.2020 Про встановлення вартості сплати за надання освітніх послуг та терміни оплати студентів (слухачів), зарахованих на навчання, поновлених чи переведених у 2020-2021 навчальному році /// Додаток 1 до наказу № 68
Договір про обслуговування АСУ ЗВО Політек-СОФТ /// Реєстрація ПП "Політек-СОФТ" в Реєстрі виробників та розповсюджувачів програмного забезпечення
Наказ №215 від 07.08.2019 "Про оплату за проживання у гуртожитках Глухівського НПУ ім. О. Довженка"
Наказ №425 від 31.12.2018 "Про оплату за проживання у гуртожитках Глухівського НПУ ім. О.Довженка"
Кошторис організації, підготовки та захисту дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата наук
Кошторис організації, підготовки та захисту дисертації на здобуття наукового ступеня доктора наук
Наказ №75 від 28.02.2017 р. "Про індексацію оплати за навчання" Додаток 1 | Додаток 2
На період вступної кампанії (24 червня – 9 вересня 2022 року) розпочала роботу консультативна телефонна лінія МОН «Вступна кампанія 2022 року» за номером 0 (800) 50-45-70. У зазначені строки також приймаються звернення громадян за адресою електронної пошти (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.).
Експерти МОН консультують із метою забезпечення належного контролю за проведенням вступної кампанії, організації особистого прийому громадян, консультування з питань вступу до закладів освіти та оперативного реагування на можливі факти порушення.
Крім того, можна звертатися за телефоном урядової гарячої лінії – 1545 (для осіб із ТОТ – 0 800 50 44 25).
З питань щодо документів про повну загальну освіту:
- +38 (044) 481-47-62;
- +38 (044) 481-47-66.
Технічні консультації з питань реєстрації електронних кабінетів і подання електронних заяв здійснюють експерти ЄДЕБО, ДП «Інфоресурс»:
- +38 (044) 290-18-13;
- +38 (067) 551-24-74;
- +38 (093) 342-38-63;
- +38 (095) 281-13-54;
- Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
У розв’язанні питань щодо вступних випробувань до закладів вищої освіти (ЗНО, ЄВІ/ЄФВВ, НМТ, МКТ/МТКН) допоможуть експерти Українського центру оцінювання якості освіти:
- +38 (044) 486-09-62;
- +38 095 903 95 10;
- Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
Вступникам до закладів професійної освіти нададуть консультацію за номерами:
- +38 (044) 287-82-46;
- +38 (044) 287-82-13.
З питань виявлення порушень вимог чинного законодавства та запобігання порушень прав на вступ до закладів освіти допоможуть експерти Державної служби якості освіти:
- +38 (044) 236-33-58;
- +38 (044) 236-34-31;
- Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
Контактні телефони приймальної комісії Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка:
- +38 (099) 915-98-51;
- +38 (097) 600-16-16;
- Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Музей як компонент структури організації освітнього процесу в університеті має особливе місце, оскільки вміщує в себе місію збереження пам'яті про історичний процес формування, становлення та розвитку вищого навчального закладу з часів заснування (1874 рік) і до сьогодення.
Історія музею, який має повну назву «Народний музей історії Глухівського національного педагогічного університету» веде свій відлік з початку ХХ століття.
Процес розвитку музею ділиться на етапи, окреслені цитатами з книг про історію університету:
І етап
Цитата з книги «Бєлашов В. І. Глухівський державний педагогічний інститут ( 1874 - 1994 рр.) [Текст] / В. І. Бєлашов, М. П. Гурець, В. В. Заїка. - Суми : Мрія, 1994. - 80 с.»:
Сторінка 13: «Славну сторінку в життя інституту вписав його директор М. С. Григоревський (1909 – 1913). Багато зусиль було надано ним для вдосконалення навчально-виховного процесу, оновлення навчального плану, бібліотеки та навчальних кабінетів».
Сторінка 14: «На одному з перших засідань педради М. С. Григоревський поставив питання про організацію при інституті педагогічного музею.
Музей був відкритий у 1910 році. Він знайомив викладачів та студентів з методичними довідниками, посібниками і наочністю з предметів курсу міських училищ, а також з кращими роботами з ручної праці, педагогічними творами тощо. Створення музей відбулося за рахунок «пожертвування» різних установ міста.
Уже в перший рік існування він налічував 331 книгу на суму 225 карбованців і наочних посібників (243 назви) на суму 2204 крб. За кілька років музей уже являв собою гордість інституту, нараховував тисячі примірників літератури та експонатів на 3000 карбованців, хоча багато предметів поступало безоплатно.
Музей був лабораторією не тільки для студентів інституту, а й для вчителів міського училища.
ІІ етап
Цитата з буклету «Глухівський державний педагогічний інститут [Текст] : фотоочерк / фото Є. О. Павлова; автори тексту І. М. Ляшко, доцент А. Т. Гамалій; відповід. за випуск ректор інституту І. Т. Качан. - Харків : Прапор, 1974. - 47 с.»:
«Напередодні 50-річчя Великого Жовтня (1967 рік) відкрився музей історії інституту. Відтоді його відвідали понад 18 тисяч екскурсантів. Експонати музею – документи, речі, фотографії – розповідають про славну історію, сьогоднішній день, традиції одного з найстаріших у республіці вищих педагогічних закладів. «Чудовий музей, виховне значення якого важко переоцінити», – так записали в книзі відгуків екскурсанти – посланці ленінградського Будинку вчених.
Музей став місцем цікавих зустрічей викладачів і студентів з колишніми вихованцями інституту, відомими вченими, письмен-никами, заслуженими вчителями, учасниками громадянської і Великої Вітчизняної воєн, передовиками виробництва. В музеї часто проводяться тематичні лекції-екскурсії для студентів, які вивчають історію. Це дає можливість якнайповніше використовувати місцевий матеріал у процесі підготовки до занять, заліків та екзаменів.
Яскраві факти, розповіді екскурсоводів про конкретні діла студентських бригад у третьому, трудовому семестрі виховують у молоді почуття гордості за колектив, любов до праці на благо своєї Вітчизни.
Активну участь у роботі музею бере студентська історико-краєзнавча група.
Саме день прийняття рішення адміністрації Глухівського педагогічного університету від 24 жовтня 1967 року про відкриття вважається днем народження музею. Особливе місце в процесі розвитку музею відіграв І. М. Ляшко – завідувач методичним кабінетом кафедри історії та суспільних наук. Високу оцінку одержала свого часу його робота по створенню музею історії одного з найстаріших педвузів – Глухівського педагогічного інституту, яку було завершено у 1967 році. Особисто І. М. Ляшком була виконана велика наукова робота з опрацювання архівних матеріалів, документів, книг, фотографій та експонатів. У 1987 році єдиний з України музей історії інституту брав участь у Всесоюзному конкурсі-огляді робіт вузівських музеїв і зайняв третє місце. Керівникові музею І. М. Ляшку наказом Міністра вищої освіти і спеціальної освіти СРСР від 10 жовтня 1978 року було оголошено подяку. Перевіряючий роботу музею, член пошуково-методичної ради по роботі вузівських музеїв і член Радянського комітету Міжнародної ради музеїв В. П. Герасимов дав високу оцінку оформленню експозиції, її змісту та організації роботи музею. Під керівництвом І. М. Ляшка створена школа лекторів-екскурсоводів із числа студентів, за 12 років ним підготовлено більше 380 лекторів-екскурсоводів. Музей відвідало понад 40 тисяч екскурсантів з різних вузів і міст. Також під його керівництвом на базі музею працював народний університет пропаганди пам’яток історії і культури.
І. М. Ляшко є автором 15 наукових праць і публікацій, здійснював безпосередню методичну допомогу у створенні та оформленні кабінетів історії та суспільствознавства у школах міста і району. У 1969 році в Глухівський середній школі № 3, у 1972 році в селі Баничі ним розроблена експозиція музею школи й села. Досвід роботи музею Глухівського педінституту та створення кабінетів історії і суспільствознавства узагальнений ним у науково-методичних, науково-практичних, спеціальних виданнях та газетних публікаціях.
ІІІ етап. Сучасний
З 2000 року колектив університету під керівництвом ректора О. І. Курка продовжує роботу з модернізації музейного комплексу. У короткий термін було суттєво оновлено експозицію музею. Протягом десятиліття (2001-2011 роки) здійснено заходи, спрямовані на удосконалення матеріально-технічної бази музею. У зв’язку з реорганізацією інституту в педуніверситет (2001 рік) ректоратом було прийнято рішення на базі діючого музею створити історико-педагогічний музей. І. М. Ляшко консультував групу викладачів, які створювали нову експозицію музею. У жовтні 2002 року історико-педагогічному музею Глухівського педагогічного університету було присвоєно звання народного.
Узагальнення. Сучасний погляд на музейну діяльність в університеті.
Народний історико-педагогічний музей Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка підпорядковується безпосередньо ректорові. Він є осередком виховання студентської та учнівської молоді, здійснюючи виховну і науково-дослідницьку роботу спільно з виховним відділом. У ньому представлена історія одного із найстаріших вузів України – Глухівського НПУ ім. О. Довженка, педагогічна, наукова та літературно-мистецька спадщина педагогів та вихованців вузу, що постійно поповнюється, систематизується, вдосконалюється, вивчається студентами, викладачами, учителями і учнями.
Як відомо, початок вивчення історії інституту було покладено директором учительського інституту М. С. Григоревським, інформаційну базу музею суттєво поповнив свого часу директор Л. Г. Сапітон. Відновлена робота музею була у 1967 році, а його новим фундатором став ветеран Великої Вітчизняної війни, ветеран університету І. М. Ляшко. До 100-річчя вузу була створена друга експозиція музею. Третя експозиція була створена у 2001 році під керівництвом старшого викладача кафедри соціально-економічних дисциплін В .А. Борисенка.
Розвиток музею не припиняється. Нині в його складі нараховано близько 2 тисяч експонатів, писемних та фотодокументів.
Музей є унікальною базою узагальнення традицій навчання й виховання Глухівської вищої школи за весь період її існування, вивчення та узагальнення передового педагогічного досвіду сіверського краю, Сумщини, України загалом.
На базі музею проводиться науково-дослідна робота з метою ґрунтовного вивчення культурно-освітніх процесів та розвитку педагогічної думки в Україні.
Дирекція музею організовує та проводить на основі постійних експозицій, виставок, музейної фондової збірки масову науково-освітню роботу, встановлює зв'язки, веде обмін інформацією з музеями свого профілю, учбовими закладами, творчими спілками, громадськими організаціями України і зарубіжних країн, із представниками української діаспори за кордоном (Марковичами, Терещенками, Ушинськими), з ветеранськими організаціями України.
З числа студентів-філологів І-ІІІ курсів університету створюються групи лекторів-екскурсоводів у складі 10-12 осіб, з якими проводяться заняття з оволодіння лекторською майстерністю. Програму підготовки екскурсоводів розробили колишній директор музею М. П. Гурець та старший викладач кафедри історії В. В. Заїка. Студенти опановують даний курс за такими розділами:
1. Історія університету.
2. Педагогічна спадщина викладачів і вихованців університету.
3. Літературно-мистецька спадщина викладачів і вихованців університету.
4. Духовна спадщина композиторів-земляків Максима Березовського і Дмитра Бортнянського.
5. Відомості про старовинний Глухів, його історичну і культурну спадщину.
6. Викладачі і вихованці університету у роки Великої Вітчизняної війни.
7. Основи музеєзнавства.
8. Пошукова робота.
Значну роботу проводив свого часу старший викладач кафедри історії В. А. Борисенко, який при вивченні етнографії організовував науковий пошук студентів у збиранні звичаїв, традицій та обрядів Сіверського краю. Ця традиція очікує свого продовження в колі сучасників викладачів кафедри історії.
Для поповнення фондів музею, працівниками музею організована переписка з вихованцями закладу та колишніми працівниками. Таким чином, до музею надходять цінні матеріали з життя і діяльності відомих вчених-педагогів – випускників та викладачів.
Проводиться пошукова робота задля поповнення фондів музею, а також набуття студентами навичок пошуковців-краєзнавців. Створена пошукова студентська група у кількості до 30 осіб. Студенти працюють у музеях України, відвідують відомих працівників освіти. Пошуковці встановлюють контакти з випускниками, отримують експонати.
Вагомі результати дала робота у школах регіону з виявлення давніх підручників і посібників, зразків освітянської документації, записування спогадів вчителів-ветеранів, отримання рідкісних документів.
Встановлено тісні зв’язки музею з кіностудією ім. О. Довженка, музеями О. Довженка у м. Києві та на батьківщині відомого митця у смт. Сосниця Чернігівської області.
Ведеться пошук історико-краєзнавчої і літературно-мистецької спадщини, що стосується життя і творчості О. П. Довженка, С. В. Васильченка, С. М. Сергєєва-Ценського, Янки Журби, Нестора Городовенка, Яна Ступки та інших видатних митців. За матеріалами пошукової роботи студенти готують тематичні експозиції, виставки.
Неодноразово надбання музею було використано для підготовки та проведення наукових конференцій: Міжнародної студентської науково-практичної конференції «К. П. Ягодовський: Людина. Вчений. Педагог» (більше половини публікацій до якої підготовлено за фондовими збірками музею), Всеукраїнської наукової конференції на базі Глухівського державного педагогічного університету «Зміст і структура літературної освіти», Всеукраїнської наукової конференції з історичного краєзнавства «Збереження історико-культурних надбань Сіверщини», «Білі плями історії Кролевеччини» та ін.
Значний внесок фондів музею та його працівників у підготовку та проведення науково-практичних конференцій, присвячених 100-річчю з дня народження академіка АПН СРСР С. Г. Шаповаленка; 200-річчю з дня народження видатного українського історика, фольклориста-етнографа, поета і композитора М. А. Маркевича; 170-річчю з дня народження П. Я. Литвинової-Бартош, визначної дослідниці української старовини, дійсного члена наукового товариства ім. Тараса Шевченка, члена-кореспондента Паризької Академії наук та інші.
Наповнення музею надає методичну допомогу кафедрам у підготовці конференцій, присвячених К. Д. Ушинському, О. В. Сухомлинському, М. М. Гришку.
Народний історико-педагогічний музей став осередком національно-патріотичного виховання серед студентства. Разом із виховним відділом університету для всіх студентів-першокурсників щорічно проводяться екскурсії, зустріч з Почесним громадянином м. Глухова, академіком НАН України Ю. С. Шемшученком, професором Київського Національного університету ім. Т. Шевченка К. М. Тищенком, який створив унікальний у світі лінгвістичний музей, письменником М. В. Шевченком та ін. Постійними стали зустрічі студентів університету з письменниками М. К. Дмитренком, В. Ю. Скуратівським, А. В. Луговським, Г. Єлишевичем, В. В. Терлецьким. Відновлюється історична справедливість: в експозиціях музею представлені видатні меценати міста: Терещенки, Маркевичі, нащадки яких, що проживають у Франції, мали змогу зустрітися з викладачами та студентами університету. Змістовною була зустріч у музеї викладачів педуніверситету з правнуком видатного педагога К.Д. Ушинського Д.В. Поспєловським, який нині працює професором в університеті Західного Онтаріо (Канада).
Історико-педагогічний музей університету та пошукові загони були постійнім учасником обласного огляду-конкурсу серед ВНЗ Сумщини, за результатами якого у 2006-му, 2007-му, 2009-му роках відзначався дипломом 1 ступеня. У результаті консолідації зусиль колективу університету в пошуковій історико-краєзнавчій роботі у 2009 році опубліковано спогади про Велику вітчизняну війну її учасника О. Д. Томчука – ректора Глухівського педагогічного інституту у 1954-1971 рр. За результатами роботи пошукових загонів в архіві СБУ в Сумській області і державному архіві Сумської області (м. Суми) підготовлено матеріали про викладачів та студентів інституту, потерпілих внаслідок політичних репресій у 30-50-ті роки минулого століття. У 2010 році за загальною редакцією ректора університету, професора О. І. Курка вийшла друком Книга пам'яті «Шляхами подвигу і слави: викладачі, співробітники і студенти Глухівського педагогічного на фронтах Великої Вітчизняної війни», підготовлена пошуковою групою під керівництвом В. А. Борисенка та провідного фахівця О. О. Маслова. У 2011 році підготовлено до друку матеріали про Героїв Радянського Союзу Д.М. Курлука, уродженця м. Глухів та С. П. Бідненка, уродженця с. Макове Шосткінського району Сумської області – слухача 4,5-місячних учительських курсів при Глухівському педагогічному інституті.
У наш час музей університету є важливим компонентом структури національно-патріотичного виховання, формування свідомого ставлення до громадянських обов’язків з боку студентського та викладацького колективів. Складні часи для української держави сучасності (2013 – 2016) – черговий виклик на шляху до процвітаючої європейської України, який додасть сили нації, згуртує та загартує український народ. В частині проведення заходів виховної роботи щодо героїзації осіб, які віддали життя за незалежність України, як способу формування патріотизму у громадян України, в народному історико-педагогічному музеї університету відкрито стенд, на якому розміщені фотографії (портрети) та інформаційний текст про учасників АТО з числа працівників/викладачів університету (02.09.2016).
Музей працює в звичному режимі (відповідно до роботи університету).
У зв’язку із запровадженням військового стану в Україні підсумки другого етапу ІІ туру ІІІ Всеукраїнського творчого конкурсу для студентської молоді «Здорова дитина — здорова нація» у 2021/2022 навчальному році було підведено за результатами першого етапу ІІ туру (за рецензуванням).
(Наказ по Глухівському НПУ ім. О.Довженка від 13.06.2022 року за №189)
Результати рецензування творчих робіт, що подані на
ІІІ Всеукраїнський конкурс студентських творчих робіт
«Здорова дитина — здорова нація» у 2021/2022 н.р.
Відповідно до Положення про студентські професійні творчі конкурси, турніри, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 27.09.2016 № 1150, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 13.10.2016 за № 1358/29488, листа ДНУ «Інститут модернізації і змісту освіти» від 01.12.2021 №22.1/10-2715 «Щодо проведення ІІ Всеукраїнського творчого конкурсу для студентської молоді «Здорова дитина – здорова нація» було проведено перший тур ІІ етапу Всеукраїнського творчого конкурсу для студентської молоді «Здорова дитина – здорова нація».
На Конкурс надійшло 32 студентські наукові роботи, в написанні яких взяли участь 36 студентів.
Усі учасники отримають сертифікати.
Призери конкурсу нагороджені дипломами.
Рейтинговий список учасників
№ |
Шифр роботи |
Сумарний бал |
Рецензії |
1. |
Ритміка |
126 |
|
2. |
СДОз |
172 |
|
3. |
Сходинки розуму |
160 |
|
4. |
Рух |
137 |
|
5. |
Інклюзія |
161 |
|
6. |
Спорт і здоров’я |
104 |
|
7. |
Травматизм |
125 |
|
8. |
Соціалізація |
138 |
|
9. |
Здорові діти |
150 |
|
10. |
TANCI |
145 |
|
11. |
Ціннісні орієнтації |
183 |
|
12. |
Екологія дитинства |
137 |
|
13. |
Оздоровча гімнастика |
132 |
|
14. |
Життя підлітків |
109 |
|
15. |
Стрес-менеджмент |
137 |
|
16. |
Булінг |
135 |
|
17. |
Вдосконалюйся фізично |
145 |
|
18. |
Спосіб життя, здоров’язбереження |
171 |
|
19. |
Здоров’я дітей |
162 |
|
20. |
Рухова активність |
137 |
|
21. |
Чарівна казка |
140 |
|
22. |
Валеологія |
129 |
|
23. |
Вперед, молодь |
158 |
|
24. |
Валеологічні знання |
134 |
|
25. |
Юні футболісти |
124 |
|
26. |
Адаптаційні можливості |
105 |
|
27. |
Здоров’язбереження старшокласника |
123 |
|
28. |
Фізична культура і спорт |
144 |
|
29. |
Крила успіху |
167 |
|
30. |
Дошкільнятко-здоров’ятко |
130 |
|
31. |
Безпека |
126 |
|
32. |
АФВ |
159 |
Переможці ІІ туру Всеукраїнського творчого конкурсу для студентської молоді «Здорова дитина — здорова нація»
№ |
П.І.Б. |
ЗВО |
Назва роботи |
Шифр роботи |
Сумарний бал |
Диплом І ступеня |
|||||
1. |
Стадніцький Дмитро Михайлович |
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини |
Формування у майбутніх вчителів фізичної культури ціннісних орієнтацій на здоровий спосіб життя |
Ціннісні орієнтації |
183 |
Диплом ІІ ступеня |
|||||
2. |
Гришко Ярослава Вікторівна |
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя |
Особливості формування свідомого ставлення дітей 6-7 років до оздоровлення |
СДОз |
172 |
3. |
Продан Тетяна Михайлівна, Єременко Аліна Миколаївна |
Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка |
Формування культури здорового способу життя школярів засобами здоров᾿язбережувальних технологій |
Спосіб життя, здоров’язбереження |
171 |
4. |
Моцеглов Діана Олександрівна |
Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія |
Формування здорового способу життя дітей старшого дошкільного віку в процесі організації театралізованої діяльності |
Крила успіху |
167 |
Диплом ІІІ ступеня |
|||||
5. |
Даниляк Софія Володимирівна |
Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка |
Формування ціннісного ставлення до власного здоров’я у дітей старшого дошкільного віку |
Здоров’я дітей |
162 |
6. |
Чечель Сергій Миколайович |
ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет» |
Особливості самооцінки та тривожності дітей з особливими потребами, які займаються футболом |
Інклюзія |
161 |
7. |
Береженна Ліна Юріївна, Куліш Інна Петрівна |
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського |
Підвищення розумової працездатності дітей старшого дошкільного віку засобами фізичної культури |
Сходинки розуму |
160 |
8. |
Юрченко Дар’я Анатоліївна |
Бердянський державний педагогічний університет |
Організація адаптивного фізичного виховання в різновіковій логопедичній групі ЗДО з інклюзивним навчанням |
АФВ |
159 |
9. |
Торкіна Анастасія Олександрівна |
Сумський державний університет |
Зміцнення здоров’я вихованців спортивних шкіл шляхом виявлення і попередження інфекційних захворювань |
Вперед, молодь |
158 |
Щиро вітаємо наших переможців!
Дякуємо всім учасникам за надзвичайні роботи.
Бажаємо всім творчого натхнення, подальших звершень, успіхів та перемог!
Результати рецензування творчих робіт, що подані на Всеукраїнський конкурс студентських творчих робіт
«Здорова дитина- здорова нація»
Відповідно до Положення про студентські професійні творчі конкурси, турніри, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 27.09.2016 № 1150, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 13.10.2016 за № 1358/29488, листа ДНУ «Інститут модернізації і змісту освіти» від 07.12.2020 №22.1/10-2506 «Щодо проведення ІІ Всеукраїнського творчого конкурсу для студентської молоді «Здорова дитина – здорова нація» було проведено перший тур ІІ етапу Всеукраїнського творчого конкурсу для студентської молоді «Здорова дитина – здорова нація».
За умовами Конкурсу рецензування конкурсних робіт проводилося двома незалежними членами галузевої конкурсної комісії за 100 бальною шкалою із наступним виведенням сумарного балу (максимум 200 балів).
Відбувся перший етап ІІ туру Всеукраїнського творчого конкурсу для студентської молоді «Здорова дитина – здорова нація».
На Конкурс надійшло 51 студентська наукова робота, в написанні яких взяли участь 54 студента.
На підставі обговорення результатів рецензування студентських наукових робіт визначено претендентів на перемогу у Всеукраїнському творчому конкурсі для студентської молоді «Здорова дитина – здорова нація» у 2020/2021 н.р. та запрошено до участі у ІІ етапі ІІ туру авторів 13 студентських робіт, що посіли 1-13 місця в рейтингу.
РЕЙТИНГОВИЙ СПИСОК Учасників ІІ туру Всеукраїнського творчого конкурсу для студентської молоді «Здорова дитина – здорова нація» |
|||
№ |
Шифр роботи |
Сумарний бал |
Рецензії |
Рекомендовані |
|||
1. |
176 |
||
2. |
175 |
||
3. |
174 |
||
4. |
166 |
||
5. |
165 |
||
6. |
158 |
||
7. |
156 |
||
8. |
155 |
||
9. |
154 |
||
10. |
151 |
||
11. |
147 |
||
12. |
143 |
||
13. |
134 |
||
Не рекомендовані |
|||
14. |
Профілактика тривожності |
132 |
|
15. |
Здоров'язбереження_2 |
130 |
|
16. |
Культура здоров’я дітей |
127 |
|
17. |
Розвиток дитини |
126 |
|
18. |
Здоров'я – найвища цінність |
126 |
|
19. |
Стиль здоров’я |
126 |
|
20. |
Здоров'язберігаючі технології |
125 |
|
21. |
Здоров’я це здорово |
124 |
|
22. |
Мрія та дія |
124 |
|
23. |
Адикція |
123 |
|
24. |
Стрибунці |
122 |
|
25. |
Слайд-аеробіка |
120 |
|
26. |
Здоров’я – не все, але все без здоров’я ніщо. |
118 |
|
27. |
Червоні вітрила |
118 |
|
28. |
Здоров’я позашкілля |
115 |
|
29. |
Вітамінчик |
114 |
|
30. |
Силачі |
113 |
|
31. |
Пріоритет ЗСЖ |
113 |
|
32. |
Щаслива дитина |
112 |
|
33. |
Здоров’є |
112 |
|
34. |
Дистанційна фізкультура |
112 |
|
35. |
Цінності здоров’я |
111 |
|
36. |
Технології здоров’я |
110 |
|
37. |
Health_2 |
110 |
|
38. |
Фестиваль здоров’я |
108 |
|
39. |
КМВ Кп |
105 |
|
40. |
Гаджетна залежність |
100 |
|
41. |
Будь здоровим, малюк! |
100 |
|
42. |
Health21 |
98 |
|
43. |
Старші підлітки |
94 |
|
44. |
Health |
91 |
|
45. |
Соціалочка |
90 |
|
46. |
Етногра |
88 |
|
47. |
Збереження здоров’я |
82 |
|
48. |
Здоров′язбереження |
81 |
|
49. |
Веселка |
81 |
|
50. |
Здоров'язбережувальні технології у закладах освіти |
79 |
|
51. |
Здоров’я |
63 |
Термін проведення ІІ туру Всеукраїнського творчого конкурсу для студентської молоді
«Здорова дитина – здорова нація»
08.04.2021
Підсумкова науково-практична конференція II туру Всеукраїнського творчого конкурсу для студентської молоді «Здорова дитина – здорова нація» у 2020-2021 навчальному році відбудеться у режимі відеоконференції з використанням платформи ZOOM 8 квітня 2021 року, початок о 1000 (лінки буде надіслано за 3 дні до підсумкової конференції).
Участь у конференції передбачає виступ з доповіддю за тематикою конкурсної роботи з представленням презентації. Регламент доповіді – до 10 хв. Порядок представлення та захистів наукових студентських робіт.
Програма підсумкової науково-практичної конференції (8 квітня 2021).
За додатковою інформацією звертатися до оргкомітету Конкурсу за електронною адресою lisnevsky.nv@gmail.com, а також за телефоном:
Лісневська Наталія Валентинівна, відповідальний секретар, телефон: (066) 638-93-70
Переможці ІІ туру Всеукраїнського творчого конкурсу для студентської молоді «Здорова дитина-здорова нація»
№ |
П.І.Б. |
ЗВО |
Науковий керівник |
Назва роботи |
|
Диплом І ступеня |
|||||
1. |
Кулініч Тетяна Юріївна |
Бердянський державний педагогічний університет |
Кот Надія Андріївна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної освіти |
Підготовка дітей з незначними психофізичними порушеннями до навчання у школі |
|
Диплом ІІ ступеня |
|||||
2. |
Мельник Ірина Василівна |
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини |
Кравчук Неля Павлівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри психології та педагогіки розвитку дитини |
Формування правильної постави та профілактики плоскостопості у дітей старшого дошкільного віку засобами коригуючи вправ |
|
3. |
Чухрій Лілія Олександрівна |
Черкаський національний університет імені Б. Хмельницького |
Ніколаєску Інна Олександрівна, доктор педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної освіти |
Формування готовності майбутніх вихователів до використання здоров’язбережувальних технологій у закладах дошкільної освіти |
|
4. |
Пилипчук Олександр Петрович |
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка |
Скрипка Ірина Миколаївна, кандидат наук з фізичного виховання і спорту, доцент кафедри теорії та методики спорту |
Фізкультурно-оздоровчі заняття з елементами дзюдо як засіб розвитку координаційних та психомоторних здібностей дітей з особливими освітніми потребами |
|
5. |
Курник Олена Петрівна, Лехновська Мар’яна Василівна |
Дрогобицький державний педагогічний університет |
Івах Світлана Михайлівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти |
Здоров’язбережувальне середовище як основа формування здорового способу життя дітей старшого дошкільного віку |
|
Диплом ІІІ ступеня |
|||||
6. |
Антипенко Аліна Володимирівна |
Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка |
Хлус Наталія Олександрівна кандидат наук з фізичного виховання і спорту, старший викладач теорії та методики дошкільної освіти |
Формування у майбутніх вихователів мотивації до здорового способу життя засобами фітбол-аеробіки |
|
7. |
Береженна Ліна Юріївна, Ярмошкіна Майя Вікторівна |
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського |
Шикиринська Олександра Василівна кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної освіти |
Педагогічні умови формування уявлень про здоровий спосіб життя дітей старшого дошкільного віку |
|
8. |
Неведомова Тетяна Сергіївна |
Миколаївський національний університет ім. В.О.Сухомлинського |
Якименко Світлана Іванівна кандидат педагогічних наук, професор, завідувач кафедри початкової освіти |
Валеологічна культура як чинник підвищення ефективності процесу формування навичок здорового способу життя здобувачів початкової освіти |
|
9. |
Котурбаш Наталія Сергіївна |
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
Сливка Лариса Володимирівна Канд..пед.наук, доцент кафедри педагогіки початкової освіти |
Використання засобів поза аудиторної роботи у підготовці майбутніх учителів до протинікотинового і антиалкогольного виховання дітей та молоді |
|
10. |
Юрченко Юрій Васильович |
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка |
Сундукова Ірина Вячеславівна кандидат психологічних наук, доцент кафедри теорії і методики фізичного виховання |
Формування в учнів молодшого шкільного віку ціннісного ставлення до здоров’я засобами фізичної культури |
|
11. |
Криволап Олександр Вікторович |
ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» |
Базилевич Наталія Олександрівна кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії та методики фізичного виховання і спорту |
Підвищення рівня здоров’я молодших школярів засобами легкої атлетики |
|
12. |
Афанасова Світлана Володимирівна, Матінян Аіда Ваагнівна |
Криворізький державний педагогічний університет |
Недодатко Наталя Григорівна кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної освіти |
Попередження шкідливих звичок і і гаджетної залежності у дітей дошкільного віку та їх подолання |
|
13. |
Шевчук Олеся Костянтинівна |
Харківська державна академія фізичної культури |
Дейнеко Альфія Хазміївна кандидат наук з фізичного виховання і спорту, доцент кафедри гімнастики, танцювальних видів спорту та хореографії |
Колове тренування як здоров’язбережувальна технологія у тренувальному процесі гімнасток 10-12 років |
Результати рецензування творчих робіт, що подані на Всеукраїнський конкурс студентських творчих робіт
«Здорова дитина- здорова нація»
Відповідно до Листа МОН від 08.11.2019 Щодо проведення Всеукраїнського творчого конкурсу «Здорова дитина – здорова нація», з метою залучення студентської молоді до активної науково-дослідної та творчої діяльності, розширення контактів студентства, було започатковано Всеукраїнський творчий конкурс для студентської молоді «Здорова дитина –здорова нація»
За умовами Конкурсу рецензування проводилося двома незалежними членами галузевої конкурсної комісії за 100 бальною шкалою із наступним виведенням сумарного балу (максимум 200 балів)
№ |
Шифр роботи |
Сумарний бал |
Рецензії |
1. |
ЦІННІСНЕ ВІДНОШЕННЯ |
164 |
|
2. |
БЕРЕЖІТЬ ЗДОРОВ`Я |
125 |
|
3. |
РЕПРОДУКТИВНЕ ЗДОРОВ`Я |
85 |
|
4. |
ПСИХОСОМАТИЧНЕ ЗДОРОВ`Я |
181 |
|
5. |
ПРОФІЛАКТИКА |
122 |
|
6. |
СЕРЦЕ |
172 |
|
7. |
ЗДОРОВ`Я ШКОЛЯРІВ |
99 |
|
8. |
ЗВИЧКА-ДРУГА НАТУРА |
141 |
|
9. |
ДОШКІЛЬНЯТКО-ЗДОРОВ`ЯТКО |
67 |
|
10. |
Я ЗВИКАЮ ДО САДОЧКА.ТОЧКА. |
168 |
|
11. |
HEALTY |
83 |
|
12. |
ВЕЛОСПОРТ |
68 |
|
13. |
ОЗД |
120 |
|
14. |
АПИТ |
110 |
|
15. |
ЛЕТА |
115 |
|
16. |
ЗВИЧКА ЗСЖ |
140 |
|
17. |
ЗДОРОВА ДИТИНА |
77 |
|
18. |
ВАЛЕОКОМПЕТЕНТНІСТЬ |
48 |
|
19. |
В.СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО ЗДОРОВ`Я |
60 |
|
20. |
ЗДОРОВ`ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ |
50 |
|
21. |
ТЕХНОЛОГІЇ |
151 |
|
22. |
ЗДОРОВ`Я-ЦЕ ЖИТТЯ |
179 |
|
23. |
ДЗВІНОЧОК |
74 |
|
24. |
РУХАНКА |
97 |
|
25. |
ЗДОРОВ`ЯЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ |
63 |
|
26. |
COCCINEII |
112 |
|
27. |
РУХОВА АКТИВНІСТЬ |
124 |
|
28. |
ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ`ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ |
176 |
|
29. |
ПОЗАШКІЛЛЯ, ЗДОРОВ`Я |
144 |
|
30. |
ЗДОРОВ`Я ЦЕ СПОСІБ МИСЛЕННЯ |
72 |
|
31. |
ЗДОРОВ`Я-ЦЕ ГАРМОНІЯ |
143 |
|
32. |
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ СТИЛЬ |
72 |
|
33. |
ДОЗВІЛЛЯ |
61 |
|
34. |
ІГРИ-ЕСТАФЕТИ |
154 |
|
35. |
ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧА РОБОТА |
152 |
Переможці ІІ туру Всеукраїнського творчого конкурсу для студентської молоді «Здорова дитина-здорова нація»
У зв’язку з призупиненням освітнього процесу та запровадженням карантину на факультеті дошкільної освіти Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка з 12 березня 2020 р. по 3 квітня 2020 р. на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», листа МОН України № 1/9-154 від 11.03.2020 р., листа МОН України № 221/10-713 від 12.03.2020 р. та на виконання наказу Ректора Глухівського НПУ ім. О. Довженка від 12.03.2020 р. № 87 «Про запровадження карантину в Глухівському НПУ ім. О.Довженка та його структурних підрозділах» рішенням галузевої конкурсної комісії підсумки другого етапу ІІ туру Всеукраїнського творчого конкурсу для студентської молоді «Здорова дитина-здорова нація» у 2019/2020 навчальному році було підведено за результатами першого етапу ІІ туру.
Таблиця 1 Переможці ІІ туру Всеукраїнського творчого конкурсу для студентської молоді «Здорова дитина-здорова нація»
№ |
П.І.Б. |
ЗВО |
Назва роботи |
Шифр роботи |
Сумарний бал |
Диплом І ступеня |
|||||
1. |
Веремейчик Юлія Сергіївна |
ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» |
Оцінка впливу інформаційно-комунікаційних технологій на психоматичне здоров’я школярів |
181 |
|
2. |
Холмецька Дарина Ігорівна |
Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г Шевченка |
Підготовка майбутніх вихователів до впровадження здоров’язбережувальних технологій у закладах дошкільної освіти |
179 |
|
Диплом ІІ ступеня |
|||||
3. |
Горбачова Ірина Сергіївна |
Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка |
Профілактика захворювань серцево-судинної системи у студентів 1-го курсу |
172 |
|
4. |
Узунова Валерія Вікторівна |
Бердянський державний педагогічний університет |
Здоров’язбережувальне середовище як чинник успішної адаптації дітей раннього віку до закладу дошкільної освіти |
168 |
|
5. |
Бадяка Анастасія Володимирівна |
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини |
Формування ціннісного відношення до культури здорового способу життя в майбутнього педагога |
164 |
|
Диплом ІІІ ступеня |
|||||
6. |
Сорокоум Галина Василівна |
Ні?жинський держа?вний університе?т і?мені Мико?ли Го?голя |
Особливості формування інтересу у старших дошкільників до занять фізичною культурою засобами ігор-естафет |
154 |
|
7. |
Пасхалова Олена Віталіївна |
Українська інженерно-педагогічна академія |
Методика організації фізкультурно-оздоровчої роботи у закладі дошкільної освіти |
152 |
|
8. |
Буковська Анастасія Вікторівна |
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського |
Вплив здоров’язберігаючих технологій на сформованість здорової особистості старших дошкільників |
151 |
Відповідальний секретар приймальної комісії
Марєєв Дмитро Анаторійович
тел.: (099) 915-98-51
заступник відповідального секретаря приймальної комісії
Литвинов Андрій Сергійович
тел.: (095) 748-76-39
е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Положення про Приймальну комісію Глухівського НПУ ім. О.Довженка
Положення про Апеляційну комісію Глухівського НПУ ім. О. Довженка
Положення про освітні центри «КРИМ-УКРАЇНА», «ДОНБАС-УКРАЇНА» Глухівського НПУ ім. О. Довженка
Відомості щодо здійснення освітньої діяльності у сфері вищої освіти
План роботи приймальної комісії
тел.: (054) 442-33-61
Курок О.І., доктор істор. наук, професор, ректор університету, голова приймальної комісії. Кузнецова Г.П., канд. пед. наук, доцент, перший проректор, заступник голови приймальної комісії. Марєєв Д.А., канд. філолог. наук, доцент, відповідальний секретар приймальної комісії. Литвинов А.С., канд. пед. наук, ст. викл., заступник відповідального секретаря приймальної комісії, уповноважена особа приймальної комісії з питань прийняття та розгляду електронних заяв, роботи Єдиної державної електронної бази з питань освіти під час прийому документів вступників, відповідальний за роботу освітнього центру «Крим-Україна», «Донбас-Україна». Данильченко І.Г., канд. пед. наук, завідувач аспірантури та докторантури, заступник відповідального секретаря приймальної комісії, відповідальна за прийом до аспірантури та докторантури; ознайомлення вступників з цілями, змістом, програмними результатами навчання освітньо-наукових програм підготовки докторів філософії. Чайка О.М., канд. пед. наук, завідувач підготовчого відділення навчального відділу, заступник відповідального секретаря, відповідальна за організацію профорієнтаційної роботи; ознайомлення з цілями, змістом, програмними результатами навчання освітніх програм вступників з числа іноземців та осіб без громадянства. Бурчак С.О., доктор. пед. наук, доцент, декан факультету технологічної і професійної освіти, відповідальний за організацію профорієнтаційної роботи; ознайомлення вступників з цілями, змістом, програмними результатами навчання освітніх програм; набір вступників на навчання до факультету технологічної і професійної освіти. Коренева І.М., доктор. пед. наук, доцент, декан факультету природничої і фізико-математичної освіти, відповідальна за організацію профорієнтаційної роботи; ознайомлення вступників з цілями, змістом, програмними результатами навчання освітніх програм; набір вступників на навчання до факультету природничої і фізико-математичної освіти. Куліш І.Д., канд. пед. наук, ст. викл., декан факультету дошкільної освіти, відповідальна за організацію профорієнтаційної роботи; ознайомлення вступників з цілями, змістом, програмними результатами навчання освітніх програм; набір вступників на навчання до факультету дошкільної освіти. Чумаченко О.А., канд. істор. наук, доцент, директор Навчально-наукового інституту філології та історії, відповідальна за організацію профорієнтаційної роботи; ознайомлення вступників з цілями, змістом, програмними результатами навчання освітніх програм; набір вступників на навчання до Навчально-наукового інституту філології та історії. Шерудило А.В., канд. пед. наук, ст. викл., директор Навчально-наукового інституту педагогіки і психології, відповідальний за організацію профорієнтаційної роботи; ознайомлення вступників з цілями, змістом, програмними результатами навчання освітніх програм; набір вступників на навчання до Навчально-наукового інституту педагогіки і психології. Зенченко Т.Ф., канд. пед. наук, керівник навчального відділу, відповідальна за контингент студентів. Токарик Л.Б., начальник відділу кадрів, голова профспілкового комітету викладачів та співробітників Глухівського НПУ ім. О. Довженка, відповідальна за прийом документів до відділу кадрів. Коротич А.В., помічник ректора з адміністративно-господарської роботи Глухівського НПУ ім. О. Довженка, відповідальний за поселення вступників до гуртожитку. Волончук Г.Г., начальник планово-фінансового відділу, відповідальна за розрахунок вартості навчання та укладання угод про навчання. Пилипенко Н.Г., провідний фахівець приймальної комісії, відповідальна за зв’язки з громадськістю, забезпечення відкритості та прозорості вступної кампанії. Антюшко О.С., студентський ректор. Бокова Д. П., студентка факультету технологічної і професійної освіти. Воловик Ю.В., студентка Навчально-наукового інституту педагогіки і психології. Конопля А.І., студент факультету дошкільної освіти. Михайленко В.М., студент факультету природничої і фізико-математичної освіти. Мурзін І.О., студент Навчально-наукового інституту філології та історії.
Бакалавр
Початкова освіта та музичне мистецтво
Початкова освіта та мова і література (англійська)
Початкова освіта та інформатика
Соціальна робота та психологія
Магістр
Бакалавр
Дошкільна освіта та мова і література (англійська)
Дошкільна освіта та психологія
Дошкільна освіта та фізична культура
Середня освіта (Фізична культура)
Магістр
Бакалавр
Середня освіта (Математика та інформатика)
Середня освіта (Математика та економіка)
Середня освіта (Біологія та здоров’я людини та природознавство)
Середня освіта (Біологія та здоров’я людини). Психологія
Середня освіта (Фізика та інформатика)
Магістр
Середня освіта (Біологія та здоров’я людини та природознавство)
Бакалавр
Середня освіта (Мова і література (англійська))
Середня освіта (Українська мова і література)
Магістр
Середня освіта (Мова і література (англійська))
Середня освіта (Українська мова і література)
Бакалавр
015 Професійна освіта (Будівництво)
015 Професійна освіта (Технологія виробництва і переробки продуктів сільського господарства)
015 Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості)
014 Середня освіта (Трудове навчання та технології. Інформатика)
Магістр
015 Професійна освіта (Будівництво)
015 Професійна освіта (Технологія виробництва і переробки продуктів сільського господарства)
015 Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості)
Етнографічне музеєзнавство та історичне краєзнавство
Практична граматика англійської мови
Практичний курс української мови
Усна народна творчість та літературне краєзнавство
Здоров’я людини: здоров’язбережувальні технології та профілактика шкідливих звичок
Вступ до спеціальності «Мова і література (англійська)»
Дитяча література та виразне читання
Лінгвокраїнознавство німецькомовних країн
Методика викладання світової літератури
Основи міжкультурної комунікації
Практична фонетика англійської мови
Стратегія екологічної безпеки: інтеграція європейського досвіду
Сучасні технології навчання іноземних мов
Іноземна мова за професійним спрямуванням
Історія української літератури XX століття
Розвиток критичного мислення у дітей молодшого шкільного віку
Конфлікти в закладах загальної середньої освіти
Психологія девіантної поведінки
Психодіагностика у системі освіти
Вступ до європейської політичної інтеграції
Лінгвокраїнознавство англомовних країн
Вступ до спеціальності (Основи мовознавства та літературознавства)
Практична граматика англійської мови
Лінгвокраїнознавство німецькомовних країн
Методика забезпечення якості освітнього процесу в закладі дошкільної освіти
Медико-біологічний контроль у фізичній культурі і спорті
Олімпійський і професійний спорт
Теорія і методика викладання шейпінгу і аеробіки
Методика фізичного виховання в спеціальних медичних групах
Організація туристичної роботи
Корекційно-оздоровча робота з дітьми дошкільного віку
Теорія та технологія розвитку дитячої художньої творчості
Сучасні технології здоров'я збереження в дошкільній освіті
Екологічна компетентність учителя
Сексологія та психологія статі
Психологічна служба в системі освіти
Основи психологічного консультування та психокорекції з практикумами
Психологічна служба в системі освіти (заочна форма навчання)
Психологія особистості (спецкурс)
Психологія професійної кар’єри
Соціальна і демографічна статистика
Імідж закладу дошкільної освіти
Імідж директора закладу дошкільної освіти
Імідж методиста закладу дошкільної освіти
Soft skills у дошкільній освіті
Наступність в забезпеченні якості освітнього процесу в ЗДО і початковій школі
Моделі і технології дошкільного виховання в зарубіжних країнах
- Вступна кампанія 2022
ОС "Магістр" на основі ОС "Магістр", ОКР "Спеціаліст" (І етап)
Денна форма здобуття освітиЗаочна форма здобуття освітиЗа кошти фізичних та/або юридичних осіб
012 Дошкільна освіта
013 Початкова освіта
014 Середня освіта (Українська мова і література)
Середня освіта (Українська мова і література)
014 Середня освіта (Мова і література (англійська))
Середня освіта (Мова і література (англійська)
014 Середня освіта (Історія)
014 Середня освіта (Математика)
053 Психологія
073 Менеджмент
ОНС "Доктор філософії" на основі ОС "Магістр", ОКР "Спеціаліст" (І етап)
Денна форма здобуття освітиЗа кошти фізичних та/або юридичних осіб
011 Освітні, педагогічні науки
Теорія і методика вищої освіти
015 Професійна освіта (за спеціалізаціями)
Теорія і методика професійної освіти
032 Історія та археологія
ОНС "Доктор філософії" на основі ОС "Магістр", ОКР "Спеціаліст" (ІІ етап)
Денна форма здобуття освітиЗа кошти фізичних та/або юридичних осіб
011 Освітні, педагогічні науки
Теорія і методика вищої освіти
015 Професійна освіта (за спеціалізаціями)
ОС "Бакалавр" на основі повної загальної середньої освіти
Денна форма здобуття освіти012 Дошкільна освіта
Дошкільна освіта та мова і література (англійська), Дошкільна освіта та фізична культура, Дошкільна освіта та логопедыя, Дошкільна освіта та психологія, Дошкільна освіта та початкова освіта
За державним замовленням
За кошти фізичних та/або юридичних осіб
013 Початкова освіта
Початкова освіта та інформатика, Початкова освіта та музичне мистецтво, Початкова освіта та мова і література (англійська), Початкова освіта та психологія
За державним замовленням
За кошти фізичних та/або юридичних осіб
014 Середня освіта (Українська мова і література)
Середня освіта (Українська мова і література)
За державним замовленням
За кошти фізичних та/або юридичних осіб
014 Середня освіта (Мова і література (англійська))
Середня освіта (Мова і література (англійська)
За державним замовленням
За кошти фізичних та/або юридичних осіб
014 Середня освіта (Історія)
Середня освіта (Історія)
За державним замовленням
За кошти фізичних та/або юридичних осіб
014 Середня освіта (Математика)
Середня освіта (Математика та інформатика)
За державним замовленням
За кошти фізичних та/або юридичних осіб
014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)
Середня освіта (Біологія та здоров’я людини та природознавство), Середня освіта (Біологія та здоров’я людини та психологія), Середня освіта (Біологія та здоров’я людини та фізична реабілітація)
За державним замовленням
За кошти фізичних та/або юридичних осіб
014 Середня освіта (Природничі науки)
Середня освіта (Природничі науки)
За державним замовленням
За кошти фізичних та/або юридичних осіб
014 Середня освіта (Фізика)
Середня освіта (Фізика та інформатика)
За державним замовленням
За кошти фізичних та/або юридичних осіб
014 Середня освіта (Інформатика)
Середня освіта (Інформатика)
За державним замовленням
За кошти фізичних та/або юридичних осіб
014 Середня освіта (Музичне мистецтво)
Середня освіта (Музичне мистецтво)
За державним замовленням
За кошти фізичних та/або юридичних осіб
014 Середня освіта (Трудове навчання та технології)
Середня освіта (Трудове навчання та технології. Інформатика)
За державним замовленням
За кошти фізичних та/або юридичних осіб
014 Середня освіта (Фізична культура)
Середня освіта (Фізична культура та організація спортивно-масової і туристичної роботи)
За державним замовленням
За кошти фізичних та/або юридичних осіб
015 Професійна освіта (Будівництво та зварювання)
Професійна освіта (Будівництво)
За державним замовленням
За кошти фізичних та/або юридичних осіб
015 Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості)
Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості)
За державним замовленням
За кошти фізичних та/або юридичних осіб
015 Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)
Професійна освіта (Технологія виробництва і переробки продуктів сільського господарства)
За державним замовленням
За кошти фізичних та/або юридичних осіб
053 Психологія
Психологія
За державним замовленням
За кошти фізичних та/або юридичних осіб
231 Соціальна робота
Соціальна робота та соціальна педагогіка
За державним замовленням
За кошти фізичних та/або юридичних осіб
Заочна форма здобуття освіти012 Дошкільна освіта
Дошкільна освіта та мова і література (англійська), Дошкільна освіта та фізична культура, Дошкільна освіта та логопедыя, Дошкільна освіта та психологія, Дошкільна освіта та початкова освіта
За державним замовленням
За кошти фізичних та/або юридичних осіб
013 Початкова освіта
Початкова освіта та інформатика, Початкова освіта та музичне мистецтво, Початкова освіта та мова і література (англійська), Початкова освіта та психологія
За державним замовленням
За кошти фізичних та/або юридичних осіб
014 Середня освіта (Українська мова і література)
Середня освіта (Українська мова і література)
За державним замовленням
За кошти фізичних та/або юридичних осіб
014 Середня освіта (Мова і література (англійська))
Середня освіта (Мова і література (англійська)
За державним замовленням
За кошти фізичних та/або юридичних осіб
014 Середня освіта (Історія)
Середня освіта (Історія)
За державним замовленням
За кошти фізичних та/або юридичних осіб
014 Середня освіта (Математика)
Середня освіта (Математика та інформатика)
За державним замовленням
За кошти фізичних та/або юридичних осіб
014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)
Середня освіта (Біологія та здоров’я людини та природознавство), Середня освіта (Біологія та здоров’я людини та психологія), Середня освіта (Біологія та здоров’я людини та фізична реабілітація)
За державним замовленням
За кошти фізичних та/або юридичних осіб
014 Середня освіта (Природничі науки)
Середня освіта (Природничі науки)
За державним замовленням
За кошти фізичних та/або юридичних осіб
014 Середня освіта (Фізика)
Середня освіта (Фізика та інформатика)
За державним замовленням
За кошти фізичних та/або юридичних осіб
014 Середня освіта (Інформатика)
Середня освіта (Інформатика)
За державним замовленням
За кошти фізичних та/або юридичних осіб
014 Середня освіта (Музичне мистецтво)
Середня освіта (Музичне мистецтво)
За державним замовленням
За кошти фізичних та/або юридичних осіб
014 Середня освіта (Трудове навчання та технології)
Середня освіта (Трудове навчання та технології. Інформатика)
За державним замовленням
За кошти фізичних та/або юридичних осіб
014 Середня освіта (Фізична культура)
Середня освіта (Фізична культура та організація спортивно-масової і туристичної роботи)
За державним замовленням
За кошти фізичних та/або юридичних осіб
015 Професійна освіта (Будівництво та зварювання)
Професійна освіта (Будівництво)
За державним замовленням
За кошти фізичних та/або юридичних осіб
015 Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості)
Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості)
За державним замовленням
За кошти фізичних та/або юридичних осіб
015 Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)
Професійна освіта (Технологія виробництва і переробки продуктів сільського господарства)
За державним замовленням
За кошти фізичних та/або юридичних осіб
053 Психологія
Психологія
За державним замовленням
За кошти фізичних та/або юридичних осіб
231 Соціальна робота
Соціальна робота та соціальна педагогіка
За державним замовленням
За кошти фізичних та/або юридичних осіб
ОС "Бакалавр" на снові ОКР "Молодший спеціаліст"
Денна форма здобуття освіти012 Дошкільна освіта
Дошкільна освіта та мова і література (англійська), Дошкільна освіта та фізична культура, Дошкільна освіта та логопедыя, Дошкільна освіта та психологія, Дошкільна освіта та початкова освіта
013 Початкова освіта
Початкова освіта та інформатика, Початкова освіта та музичне мистецтво, Початкова освіта та мова і література (англійська), Початкова освіта та психологія
014 Середня освіта (Українська мова і література)
Середня освіта (Українська мова і література)
014 Середня освіта (Мова і література (англійська))
Середня освіта (Мова і література (англійська)
014 Середня освіта (Історія)
Середня освіта (Історія)
014 Середня освіта (Математика)
Середня освіта (Математика та інформатика)
014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)
Середня освіта (Біологія та здоров’я людини та природознавство), Середня освіта (Біологія та здоров’я людини та психологія), Середня освіта (Біологія та здоров’я людини та фізична реабілітація)
014 Середня освіта (Природничі науки)
Середня освіта (Природничі науки)
014 Середня освіта (Фізика)
Середня освіта (Фізика та інформатика)
014 Середня освіта (Інформатика)
Середня освіта (Інформатика)
014 Середня освіта (Трудове навчання та технології)
Середня освіта (Трудове навчання та технології. Інформатика)
014 Середня освіта (Фізична культура)
Середня освіта (Фізична культура та організація спортивно-масової і туристичної роботи)
015 Професійна освіта (Будівництво та зварювання)
Професійна освіта (Будівництво)
015 Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості)
Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості)
015 Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)
Професійна освіта (Технологія виробництва і переробки продуктів сільського господарства)
053 Психологія
Психологія
231 Соціальна робота
Соціальна робота та соціальна педагогіка
Заочна форма здобуття освіти012 Дошкільна освіта
Дошкільна освіта та мова і література (англійська), Дошкільна освіта та фізична культура, Дошкільна освіта та логопедыя, Дошкільна освіта та психологія, Дошкільна освіта та початкова освіта
013 Початкова освіта
Початкова освіта та інформатика, Початкова освіта та музичне мистецтво, Початкова освіта та мова і література (англійська), Початкова освіта та психологія
014 Середня освіта (Українська мова і література)
Середня освіта (Українська мова і література)
014 Середня освіта (Мова і література (англійська))
Середня освіта (Мова і література (англійська)
014 Середня освіта (Історія)
Середня освіта (Історія)
014 Середня освіта (Математика)
Середня освіта (Математика та інформатика)
014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)
Середня освіта (Біологія та здоров’я людини та природознавство), Середня освіта (Біологія та здоров’я людини та психологія), Середня освіта (Біологія та здоров’я людини та фізична реабілітація)
014 Середня освіта (Природничі науки)
Середня освіта (Природничі науки)
014 Середня освіта (Фізика)
Середня освіта (Фізика та інформатика)
014 Середня освіта (Інформатика)
Середня освіта (Інформатика)
014 Середня освіта (Трудове навчання та технології)
Середня освіта (Трудове навчання та технології. Інформатика)
014 Середня освіта (Фізична культура)
Середня освіта (Фізична культура та організація спортивно-масової і туристичної роботи)
015 Професійна освіта (Будівництво та зварювання)
Професійна освіта (Будівництво)
015 Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості)
Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості)
015 Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)
Професійна освіта (Технологія виробництва і переробки продуктів сільського господарства)
053 Психологія
Психологія
231 Соціальна робота
Соціальна робота та соціальна педагогіка
ОС "Магістр" на базі ОС "Бакалавр", ОКР "Спеціаліст" та ОС "Магістр"
Денна форма здобуття освіти012 Дошкільна освіта
Дошкільна освіта, Дошкільна освіта та очаткова освіта
013 Початкова освіта
Початкова освіта
014 Середня освіта (Українська мова і література)
Середня освіта (Українська мова і література)
014 Середня освіта (Мова і література (англійська))
Середня освіта (Мова і література (англійська)
014 Середня освіта (Історія)
Середня освіта (Історія)
014 Середня освіта (Математика)
Середня освіта (Математика)
014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)
Середня освіта (Біологія та здоров’я людини та природознавство)
014 Середня освіта (Фізика)
Середня освіта (Фізика)
014 Середня освіта (Трудове навчання та технології)
Середня освіта (Трудове навчання та технології)
014 Середня освіта (Фізична культура)
Середня освіта (Фізична культура)
015 Професійна освіта (Будівництво та зварювання)
Професійна освіта (Будівництво)
015 Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості)
Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості)
015 Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)
Професійна освіта (Технологія виробництва і переробки продуктів сільського господарства)
053 Психологія
Психологія
231 Соціальна робота
Соціальна робота, Соціальна робота та управління соціальним закладом
073 Менеджмент
Управління закладом освіти
Заочна форма здобуття освіти012 Дошкільна освіта
Дошкільна освіта, Дошкільна освіта та очаткова освіта
013 Початкова освіта
Початкова освіта
014 Середня освіта (Українська мова і література)
Середня освіта (Українська мова і література)
014 Середня освіта (Мова і література (англійська))
Середня освіта (Мова і література (англійська)
014 Середня освіта (Історія)
Середня освіта (Історія)
014 Середня освіта (Математика)
Середня освіта (Математика)
014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)
Середня освіта (Біологія та здоров’я людини та природознавство)
014 Середня освіта (Фізика)
Середня освіта (Фізика)
014 Середня освіта (Трудове навчання та технології)
Середня освіта (Трудове навчання та технології)
014 Середня освіта (Фізична культура)
Середня освіта (Фізична культура)
015 Професійна освіта (Будівництво та зварювання)
Професійна освіта (Будівництво)
015 Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості)
Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості)
015 Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)
Професійна освіта (Технологія виробництва і переробки продуктів сільського господарства)
053 Психологія
Психологія
231 Соціальна робота
Соціальна робота, Соціальна робота та управління соціальним закладом
073 Менеджмент
Управління закладом освіти
ОНС "Доктор філософії"
Денна форма здобуття освіти011 Освітні, педагогічні науки
Теорія і методика вищої освіти
013 Початкова освіта
Початкова освіта
015 Професійна освіта (за спеціалізаціями)
Теорія і методика професійної освіти
032 Історія та археологія
Історія та археологія
073 Менеджмент
Управління закладом освіти
Заочна форма здобуття освіти011 Освітні, педагогічні науки
Теорія і методика вищої освіти
013 Початкова освіта
Початкова освіта
015 Професійна освіта (за спеціалізаціями)
Теорія і методика професійної освіти
032 Історія та археологія
Історія та археологія
073 Менеджмент
Управління закладом освіти
ОНС "Доктор наук"
Денна форма здобуття освіти015 Професійна освіта
Іноземні громадяни та особи без громадянства
Денна форма здобуття освітиОС "Бакалавр" на основі ПЗСО
ОС "Бакалавр" на снові ОКР "Молодший спеціаліст", ОС "Молодший бакалавр", ОПС "Фаховий молодший бакалавр"
014 Середня освіта (Біологія та здоров`я людини)
ОС "Магістр" на снові ОКР "Спеціаліст", ОС "Магістр"